Промо-ролики телеканалу "Інтер" стали призерами конкурсу KAKADU Awards 2013

Промо-ролики телеканалу "Інтер" стали призерами конкурсу KAKADU Awards 2013

25 грудня 2013 | 14:05

24 грудня були нагороджені переможці конкурсу Клубу Креативних Директорів України KAKADU Awards 2013.

Один з промо-роликів, створених промо-службою телеканалу "Інтер" "Дякуємо, що вони не знають. Концтабір", присвячених темі Великої Вітчизняної війни, посів третє місце і отримав бронзову нагороду конкурсу у номінації "FILM".

"Дякуємо, що вони не знають" - не традиційна анонсуюча промокампанія телевізійних проектів. Це самостійний і самодостатній телевізійний продукт, по суті, соціальна кампанія, яка своїм змістом і художньою реалізацією викликала емоційну реакцію у глядачів. На думку експертів, цей цикл - одна з найсильніших промокампаній на українському телебаченні у 2013 році, увійшла, поміж іншим, у шорт-лист Національної телевізійної премії "Телетріумф". А у вересні 2013 цикл "Дякуємо, що вони не знають" посів перше місце і отримав золоту нагороду у номінації "Кіно і телевізійна реклама" на Московському Міжнародному фестивалі реклами та маркетингу RED APPLE 2013.

Також у шорт-лист даної номінації увійшли інші ролики циклу "Дякуємо, що вони не знають", промо-ролик до ток-шоу "Стосується кожного" і два ролика до документального фільму "День, коли помер Кеннеді".

Клуб Креативних Директорів України KAKADU Awards унікальний тим, що в ньому долю своїх робіт і робіт конкурентів визначає кожен учасник змагання. Тобто, кількість учасників конкурсу дорівнює кількості членів журі. Роботи судяться заочно, без обговорення. Підсумковий бал роботи формується простим підсумовуванням отриманих оцінок.

Результати KAKADU Awards враховуються у спеціалізованих рейтингах креативності рекламних агентств України з коефіцієнтом 0,5, а також у Підсумках року.

Залишити коментар Коментарі (0)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Коментарів немає. Ваш може бути першим.

Спецпроекти