Промо-ролики телеканалу "Інтер" отримали золоту нагороду на ADC*UA Awards 2013

Промо-ролики телеканалу "Інтер" отримали золоту нагороду на ADC*UA Awards 2013

19 грудня 2013 | 14:18

18 грудня у Kyiv Academy of Media Arts пройшла Церемонія нагородження переможців ADC*UA Awards. Промо-ролики, створені промо-службою телеканалу "Інтер" "Дякуємо, що вони не знають", присвячені темі Великої Вітчизняної війни, посіли перше місце і отримали золоту нагороду у номінації "Рекламний ролик/Оформлення ефіру".

"Дякуємо, що вони не знають" - не традиційна анонсуюча промо-кампанія телевізійних проектів. Це самостійний і самодостатній телевізійний продукт, по суті, соціальна кампанія, яка своїм змістом і художньою реалізацією викликала емоційну реакцію у глядачів. На думку експертів, цей цикл - одна з найсильніших промо-кампаній на українському телебаченні у 2013 році, яка поміж іншим увійшла у шорт-лист Національної телевізійної премії "Телетріумф". А у вересні 2013 цикл "Дякуємо, що вони не знають" посів перше місце і отримав золоту нагороду у номінації "Кіно і телевізійна реклама" на Московському Міжнародному фестивалі реклами та маркетингу RED APPLE 2013.

Коментує Олексій Пасічник, промо-директор телеканалу "Інтер": "У серії коротких роликів, знятих для "Інтера" як привітання ветеранів з Днем Перемоги, запитували маленьких дітей, чи відомі їм слова, які під час Великої Вітчизняної війни знала кожна дитина. Своєю роботою ми виказали величезну вдячність ветеранам за те, що сучасні діти не знають таких страшних слів, як "бомбардування", "концентраційний табір", "фашисти", "пайок". Дуже приємно, що ідея робіт "Дякуємо, що вони не знають "була гідно оцінена журі конкурсу ADC*UA Awards".

Бронзову нагороду у номінації "Рекламний ролик/Оформлення ефіру" отримав ролик "Інтера" до програми "Одна родина". Також у шорт-лист увійшли два промо-ролика до ток-шоу "Стосується кожного" і ролик до документального фільму "День, коли помер Кеннеді".

ADC*UA Awards - щорічний конкурс найкращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну, організовується і проводиться Клубом арт-директорів України (ArtDirectorsClubUkraine - ADC*UA). Це найбільш авторитетний український національний рекламний конкурс, який задає тенденції в індустрії і виявляє таланти.

Залишити коментар Коментарі (0)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Коментарів немає. Ваш може бути першим.

Спецпроекти