Ефірна заставка програми "Агенти впливу" отримала "срібло" на Київському міжнародному фестивалі реклами

4 червня 2008 | 11:30

Ефірна заставка програми "Агенти впливу" ("Інтер") отримала "срібло" на Київському міжнародному фестивалі реклами.

Ефірна заставка "Агентів впливу", розроблена компанією "Інтер-Дизайн", виграла друге місце на конкурсі "Корпоративний фільм" Київського міжнародного фестивалю реклами.

Над ефірною заставкою працювали:

Автор ідеї: Євген Санніков
Дизайнер: Андрій Міхно
Оператор-постановник: Олег Харечко
Продюсер: Сергій Данилюк
Композитор: Наталя Твердохліб

Конкурс корпоративних фільмів об'єднує дві номінації: власне "Корпоративний фільм" і "Промо-ролики телепрограм та кінофільмів, ефірні заставки і анонси". Робота команди "Інтре-Дизайн" отримала нагороду саме у другій категорії.

Ведучому "Агентів" доводиться працювати у пожеженебезпечних умовах

Локацією для ролика став закинутий цех колишнього металургійного заводу, атмосфера якого відображає "агентурний" дух проекту і створює внутрішню драматургію.

Команді проекту роль своєрідних "Джеймсів Бондів" сподобалась

Окрім ефірної заставки "Агентів впливу", у шорт-ліст КМФР увійшли також трейлер телесезону-2007, створений промо-відділом "Інтеру", та ефірна заставка "Інтера" виробництва продакшн-студії Pronto Film.

Цього року категорія корпоративних фільмів вперше була представлена у конкурсній програмі фестивалю (раніше входила лише у бонусну). У свою чергу, категорія ефірних заставок відносилась до конкурсу телереклами. Цього разу їх вирішили об'єднати у рамках одного конкурсу.

Залишити коментар Коментарі (0)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Коментарів немає. Ваш може бути першим.

Спецпроекти