"Вечірній квартал" на "Інтері" - найкращий продукт тижня

"Вечірній квартал" на "Інтері" - найкращий продукт тижня

31 жовтня 2011 | 11:42

Прем'єрний випуск "Вечірнього кварталу", який вийшов на "Інтері" у суботу, 29 жовтня, о 20:30, став найкращим продуктом тижня на українському ТБ, зібравши найбільший рейтинг за аудиторією 18+ (вся Україна) - 11,6%, частка передачі за цією цільовою аудиторією склала 26,6%.

Програма "Вечірній квартал" лідирувала у слоті показу, значно випередивши конкурентів.

ТОП-5 каналів у слоті програми "Вечірній квартал"

Слот 20:29 - 22:27 29.10.2011

Частка

Програми слоту

18+ (ukr)

18-54 (ukr)

нтер"

26,6

23,5

"Вечірній квартал"

СТБ

14,9

16,5

Х-Фактор. Революція, Вусолапохвіст

1+1

13,0

13,1

"Фатальна схожість" х/ф

ТРК "Україна"

7,2

5,4

"У річки два береги. Продовження" х/ф, "Хто хоче заміж за мого сина?"

ICTV

4,9

5,8

"Код Апокаліпсису" х/ф, "Самозванці"

Частка найближчого конкурента, програми "Х-фактор" (СТБ), на перетині склала 15% / 16,6% проти 26,3% / 23,1% у "Вечірнього кварталу" (програми перетиналися у слоті 20:29-22: 20).

Загалом, за результатами тижня, "Інтер" випереджає інші телеканали, з часткою 16,8% (18+, вся Україна).

Попередні дані компанії GfK-Ukraine оброблені за допомогою Markdata Workstation, ліцензіат - Телеканал "Інтер". Опис використовуваних змінних. Регіон дослідження: вся Україна. Аналіз проводився за аудиторією: 18 років і старше, 18-54. Період: 24-30.10.2011

Залишити коментар Коментарі (3)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Спецпроекти