"Інтер" став переможцем всесвітнього конкурсу PROMAX BDA Global Excellence

"Інтер" став переможцем всесвітнього конкурсу PROMAX BDA Global Excellence

12 червня 2015 | 12:36

11 червня в Лос-Анжелесі, США, відбулася церемонія нагородження переможців всесвітнього конкурсу Promax BDA Global Excellence. Дві роботи промо та арт-дирекцій телеканалу "Інтер" отримали золоту та бронзову нагороди.

Комплексна промо-кампанія "Інтер Суперкубка України" під назвою "Футболка єднання" взяла золото в категорії "Overall integrated sports marketing campaign". Золото PromaxBDA Global Excellence - найвища нагорода, яку можна отримати у сфері телевізійного промо. Бронзу в категорії "Program promotional spot - in-house" отримав промо-ролик до документального фільму власного виробництва "Стіна".

Олексій Пасічник, промо-директор телеканалу "Інтер":

"Крім того, що ми займаємося улюбленою справою - кожен раз своїми роботами ми намагаємося сказати щось дуже важливе для всіх нас. І судячи з того визнання, якого наші промо-кампанії були удостоєні цього року на різних форумах і фестивалях - це найбільш правильний підхід до роботи зокрема, і до життя в цілому".

Ми пишаємося нашими колегами і бажаємо їм подальших перемог!

Промо-кампанію "Інтер Суперкубка України" "Футболка єднання" можна подивитися тут:

https://www.youtube.com/watch?v=R3GPayRywCQ

Промо-ролик до документального фільму "Стіна":

https://www.youtube.com/watch?v=7XzfLgvNIgQ

Залишити коментар Коментарі (0)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Коментарів немає. Ваш може бути першим.

Спецпроекти