"Інтер" став переможцем конкурсу PROMAX BDA Europe

"Інтер" став переможцем конкурсу PROMAX BDA Europe

25 березня 2015 | 12:02

Промо-кампанія "Інтер Суперкубку України" під назвою "Досить нас розділяти! Ми з тобою однієї гри!", створена промо та арт-дирекцією телеканалу "Інтер", взяла золото в категорії "Best marketing campaign for a programme using multiple media" найпрестижнішої європейської телевізійної премії в галузі промо та дизайну PROMAX BDA Europe 2015. Також срібну нагороду в категорії "Documentary or factual entertainment programme spot" отримав промо-ролик до документального фільму власного виробництва "Стіна".

Олексій Пасічник, промо-директор телеканалу "Інтер":

"Ми не виробляємо промо-ролики. Ми ділимося з глядачем проблемами, які нас хвилюють, розповідаємо історії, близькі кожному. Ефективна комунікація сьогодні зобов'язана емоційно залучати та бути соціально активною. Приємно, що європейські професіонали промо поділяють наші погляди".

Ми пишаємося нашими колегами і бажаємо їм подальших перемог!

Промо-кампанію "Інтер Суперкубку України" можна подивитися тут:

https://www.youtube.com/watch?v=9xMs9kY2Rbs

https://www.youtube.com/watch?v=sSfFtE4R4wE

Промо-ролик до документального фільму "Стіна":

https://www.youtube.com/watch?v=7XzfLgvNIgQ

Компанія PROMAX & BDA була заснована в 1955 році і є найбільшою міжнародною асоціацією промоутерів, маркетологів і дизайнерів у сфері мовлення та мультимедіа. До її складу входить більше 4000 компаній з понад 65 країн. PROMAX & BDA проводить щорічно конкурси PROMAX & BDA в Європі, Азії, арабських країнах, Австралії, США, Новій Зеландії, Латинській Америці і Великобританії. Promax/BDA об'єднує в своїх рядах світових лідерів телевізійного дизайну і маркетингу.

Залишити коментар Коментарі (0)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Коментарів немає. Ваш може бути першим.

Спецпроекти