Промо-ролики телеканалу "Інтер" отримали срібло на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами

Промо-ролики телеканалу "Інтер" отримали срібло на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами

6 червня 2014 | 15:12

30 травня було нагороджено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Серія промо-роликів, створених промо-службою телеканалу "Інтер", "Дякуємо, що вони не знають", присвячених темі Великої Вітчизняної війни, отримала срібну нагороду конкурсу в категорії "FILM" в номінації PROMO VIDEOS, TV PROGRAMS AND MOVIES, RADIO INTROS AND ANNOUNCES.

"Спасибі, що вони не знають" - не традиційна анонсуюча промо-кампанія телевізійних проектів. Це самостійний і самодостатній телевізійний продукт, по суті, соціальна кампанія, яка своїм змістом і художньою реалізацією викликала емоційну реакцію у глядачів. На думку експертів, цей цикл - одна з найсильніших промо-кампаній на українському телебаченні в 2013 році, увійшла, крім іншого, в шорт-лист Національної телевізійної премії "Телетріумф". У вересні 2013 цикл "Спасибі, що вони не знають" посів перше місце і отримав золоту нагороду в номінації "Кіно і телевізійна реклама" на Московському Міжнародному фестивалі реклами та маркетингу RED APPLE 2013. А в грудні 2013 один з промо-роликів циклу - "Дякуємо, що вони не знають. Концтабір", зайняв третє місце і отримав бронзову нагороду конкурсу в номінації "FILM" у конкурсі Клубу Креативних Директорів України KAKADU.

Також у шорт-лист номінації PROMO VIDEOS, TV PROGRAMS AND MOVIES, RADIO INTROS AND ANNOUNCES Київського Міжнародного Фестивалю Реклами увійшли роботи промо-служби телеканалу "Інтер" - промо-ролик "Чужих дітей не буває" до ток-шоу "Стосується кожного" і ролик "Вуаль" до документального фільму "День, коли помер Кеннеді".

Відео роботи "Інтера" дивіться тут.

Залишити коментар Коментарі (1)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

отлично!

pulev 10.06.2014, 13:44 відповісти

Спецпроекти