Промо-служба телеканалу "Інтер" - найкраща в рейтингу креативності телероликів за 2013 рік

Промо-служба телеканалу "Інтер" - найкраща в рейтингу креативності телероликів за 2013 рік

26 грудня 2013 | 10:44

Другий рік поспіль виконавча дирекція Всеукраїнської рекламної коаліції проводить аналіз успішності виступу українських агентств на креативних фестивалях у розрізі профільних конкурсів. Цю ініціативу проявили гравці ринку, яким було цікаво дізнатися, хто створює найкращі принти, а хто - придумує найкреативніші рекламні ролики.

Найкращою у конкурсі Film за підсумками 2013 року стала промо-служба телеканалу "Інтер" під керівництвом Олексія Пасічника.

"Ми дуже вдячні колегам, які високо оцінили наші ролики для продуктів телеканалу "Інтер" - говорить промо та маркетинг директор Олексій Пасічник. - Тішить, що наш емоційний підхід до промо-комунікації знаходить відгук не тільки у глядачів, але й у професіоналів індустрії. У нашому випадку - у команди талановитих креативників є можливість працювати з цікавим, якісним телепродуктом і пропонувати яскраві ідеї. А оскільки наше керівництво у переважній більшості люди творчі - ці ідеї втілюються в життя".

Сума балів складалася за підсумками фестивалів реклами, що пройшли у період з 1 січня по 31 грудня 2013 року.

Промо-ролики команди Олексія Пасічника у 2013 році увійшли до шорт-лист Національної телевізійної премії "Телетріумф". У вересні 2013 цикл "Дякуємо, що вони не знають" посів перше місце і отримав золоту нагороду в номінації "Кіно і телевізійна реклама" на Московському Міжнародному фестивалі реклами та маркетингу RED APPLE 2013. У грудні один з промо-роликів серії "Дякуємо, що вони не знають" посів третє місце і отримав бронзову нагороду конкурсу Клубу Креативних Директорів України KAKADU Awards 2013.

Залишити коментар Коментарі (0)

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, авторизуйтеся:
Логін
Пароль

Коментарів немає. Ваш може бути першим.

Спецпроекти